Sonntag, 19. Dezember 2010

fuj

Kas man nepatīk - ka vīrieši nevar vienkārši ar vārdiem paspēlēties, skropstas paplivināt un paspēlēt brīvību. Ja tu tā dari, tad gaidi, ka vīrietis gribēs seksu.

Nu protams, sekss ir jauki, bet es gribu paspēlēties ne atdoties tavam ieguvuma priekam.

Kā tur bij - flirts ir spēle, kur zaudētājs ir tas, kurš pirmais to uztver nopietni. Nu lūk, es gribētu paspēlēties, ne vairāk. Bet tad apspēlēto cerības man jau nu tiešām negribas ne sagraut, ne piepildīt. Es vispār gribētu, lai nav tādu cerību. :D Eh, bet tur droši, ka pie vainas tas, ka vispār man ļoti nepatīk, ka no manis ko gaida.

Keine Kommentare:

Tik smuku seju ragi nesabojās. :P

nu tā. tas brīdis ir pienācis. Patiesībā jau sen biju domājusi, ka ir laiks no spurainās jaunietes pārvērsties par dāmu. Un tagad ir arī imp...