Samstag, 27. Juni 2009

gggg

Ņemot vērā, ka cilvēki ir dažādi, arī viņu prioritātes ir dažādas. Nereti viņiem nākas vilties. Citam mašīna ir svarīga, un nedabūjot uz līzinga pēdējo bmw markas auto ir vilšanās, jo viss it kā bija jau izplānots. Skrienot no rīta uz darbu un ieejot ikrīta kafijužņikā, konstatēt, ka nav mīļākās kafijas.. arī ir vilšanās. Un ir arī tāda grupa cilvēku, vairāk šī attiecas uz sievietēm, kuras ir tajā mūsu sauktajā trusīšu simdromā, kuras “kolekcionē” krānus.

Es domāju, ka viņām skaits nav būtisks, bet gan tas, cik garš un skaists. Jo skaistāks un garāks, jo vairāk viņas ir sajūsmā un vairāk par to stāsta draudzenēm. Šis sieviešu tips daudz domā par to. Kaut vai uzsākot attiecības ar jaunekli, viņas jau sāk kustināt savu fantāziju par to, kas viņam biksēs. Kad attiecības ir nonākušas līdz gultai, tad nu viņas drīkst apmierināt savu interesi un aplūkot šo mutantu. Lūk, šajā brīdī arī viņas piedzīvo vilšanos. Tas nebūt neizskatās tā, kā viņas par to ir sapņojušas.

Es nebūt neesmu pieskaitāma pie šī tipa, bet reiz sasodīti man patika viens jauneklis. Gara auguma, nebija tievs, bet vienkārši seksīgs. Arī es reizēm aizdomājos “Hmm, nez kāds viņam viņš ir..”. Neilgi padomāju un sāku gaidīt brīdi, kad varēšu aplūkot to dzīvnieciņu. Kad tikām līdz gultai, es nezinu vai tā bij man vilšanās, bet man gribējās piesist kāju pie zemes un niķīgi brēkt “Tas nebūt nav tas, ko es vēlējos ieraudzīt!”. Nu nebija viņš tāds, kā es to biju iecerējusi. Negribējās vairs draudzenēm neko pat stāstīt par to jaunekli un vispār pazuda interese.

Keine Kommentare:

Tik smuku seju ragi nesabojās. :P

nu tā. tas brīdis ir pienācis. Patiesībā jau sen biju domājusi, ka ir laiks no spurainās jaunietes pārvērsties par dāmu. Un tagad ir arī imp...